- دارای گواهینامه ISO 9001: 2015 (سیستم مدیریت کیفیت) از شرکت TUV آلمان.
- دارای گواهینامه ISO 14001: 2015 (سیستم مدیریت کیفیت زیست محیطی) از شرکت TUV آلمان.
- دارای گواهینامه ISO 18513 : 2003 (استاندارد های صنعت توریسم) از شرکت TUV آلمان.
-دارای گواهینامه ISO 10002 : 2018 (سیستم مدیریت بازخورد شکایات مشتریان) از شرکت TUV آلمان.
-دارای گواهینامه ISO 10004 : 2018 (سیستم مدیریت بازخورد رضایت مشتریان) از شرکت TUV آلمان.
- دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 برای پنجمین سال متوالی از شرکت Alliance برای کیفیت سیستم مدیریت.( Quality Management System )
- دارای گواهینامه ISO/TS10004:2012 از Alliance برای سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری. (Customer Satisfaction management system)
- دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 و ISO/TS10004:2012 از Iranian National Certification Network برای کیفیت سیستم مدیریت.
- دارای تندیس و گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در هشت سال متوالی 1393، 1394، 1395، 1396 و تندیس طلایی در سالهای 1397، 1398 و 1399
- تنها دارنده 3 تندیس طلا در سه سال متوالی بین آژانس های ایران
- دارای نشان رضایتمندی مشتری از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
- دریافت تندیس و مدال مشاهیر فرهیخته و چهره های ماندگار توسط آقای داود فرزانه به عنوان مدیر شایسته و شرکت کارآفرین برتر ، در کنفرانس مدیریت پست مدرن سال 95دارای گواهی نامه 2008:ISO9001 برای چهارمین سال متوالی
- دارای گواهی نامه های بین المللی CUSTOMER SATISFACTION, SAFE FOR TOURIST از موسسه MOODY انگلستان
- دریافت مدرک دکترای افتخاری مدیریت از دانشگاه GOLDEN STATE توسط مدیرعامل شرکت
- دریافت گواهی نامه های زیر از دانشگاه GOLDEN STATE توسط مدیر عامل محترم شرکت:
- CUSTOMER SATISFACTION
- INNOVATION AND CREATIVITY IN PUBLIC RELATIONS AND INFORMATION
- EMPLOYEE SATISFACTION
- SERVICE AND PRODUCT QUALITY
- BRAND POPULARITY
- BRAND SOCIAL RESPONSIBILITY
- ECONOMIC DEVELOPMENT DURING THE RECESSION
- OCCUPATIONAL HEALTH (HEALTH AND SAFETY AT WORK)
- R&D (INNOVATION AND CREATIVITY IN SERVICE & PRODUCTS)
- RESPECT FOR THE ENVIROMENT THROUGH THE PRINCIPLES OF ENVIROMENTAL PROTECTION AND STRIVE TO CREATE A CULTURE OF RESPECT FOR THE ENVIROMENT AMONG EMPLOYEES AND CUSTOMERS
- Top Travel Agent Award in 2017 presented by Austrian and Lufthansa German Airlines
- For outstanding support in sales during 2016 - 2017 presented by Emirates
- The highest overall sale in 2011 presented by Turkish Airlines
- Top Performance Award in 2017 presented by KLM / Air France
- Gold Award during 2007 presented by British Airways
- For Excellent Performance and Outstanding contribution presented by Alitalia during 2006
- Certificate of Appreciation during 2006 presented by Cathy Pacific
- In Recognition of outstanding performance for international passenger sales in 2006 presented by Mahan Air
- Certificate of Appreciation during 1996 presented by Turkish Airlines
- For outstanding Achievements in sales in 1996 presented by Iran air
- دریافت لوح تقدیردر دومین و سومین جشنواره برند در صنعت گردشگری ، در سال های 1390 و 1391
- دریافت رتبه برتر سومین همایش هواپیمایی جمهوری اسلامی هما و آمادئوس ، اسفند 1393
- هواپیمایی لوفت هانزا بطور متوالی از سال 1982
- هواپیمایی امارات بطور متوالی از سال 1994
- هواپیمایی اتریشی بطور متوالی از سال 2006
- هواپیمایی ترکیش بطور متوالی از سال 1996
- هواپیمایی KLM از سال 1996
- هواپیمایی بریتیش ایرویز از سال 1995
- هواپیمایی آلیتالیا از سال 2003
-هواپیمایی الاتحاد
- تقدیر شده توسط سایر ایرلاین های بین المللی نظیر گلف ایر، اتحاد، CATHY PACIFIC, BMI
- شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
- سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران
- انجمن صنفی دفاتر سفر و گردشگری استان تهران
- سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده
- سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین
- سازمان منطقه آزاد کیش
- رییس ستاد یازدهمین جشنواره تابستانی کیش
- دبیرخانه دایمی جشنواره برند در گردشگری
- مدیر امور پشتیبانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
- جامعه خیرین مدرسه ساز کشور
- کانون هموفیلی ایران
- شرکت ایران خودرو