هتل های زنجان

🏨 هتل 4 ستاره بزرگ زنجان

آدرس هتل : زنجان - میدان بسیج

 

🔷فاصله تافرودگاه: حدود 24 کیلومتر
🔷فاصله تا ایستگاه قطار : حدود 7 کیلومتر
🔷فاصله تا ترمینال : حدود 3 کیلومتر

🔶 توضیحات هتل : هتل بزرگ زنجان با وسعت 10.000متر مربع با 5 طبقه بنا و 48 باب اتاق از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار است، همچنین موقعیت مکانی هتل باعث ایجاد چشم اندازی زیبا از جنگل و فضای سبز اطراف هتل گردیده واقع در بهترین نقطه شهر زنجان در سال1385به بهره برداری رسیده است و هم اکنون یکی از اصلی ترین هتل های زنجان به حساب می آید

 

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما با داخلی 4 تماس بگیرید.
☎️ 0212969


🏨 هتل سنتی ددمان زنجان

آدرس هتل : زنجان، چهارراه انقلاب، خیابان سعدی جنوبی، کوچه چمنی

 

🔷فاصله تا فرودگاه : 20.3 کیلومتر
🔷فاصله تا ایستگاه راه آهن: 1.4 کیلومتر
🔷فاصله تا ترمینال : 3.3 کیلومتر

🔶 هتل سنتی دَدَمان در محله میدان انقلاب در یکی از قدیمی ترین و مرکزی ترین نقاط زنجان واقع شده است. این هتل زیبا تنها هتل سنتی استان زنجان می باشد و بنای این هتل قدمتی بیش از 200 سال دارد که در گذشته های دور به عنوان کاروانسرای مسافران بین جاده ای استفاده می شده است.

هتل سنتی دَدَمان با ظرفیت پذیرش همزمان 30 گردشگر، بعد از سال 1397 مورد ترمیم و بازسازی احیا گردید و فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل تاریخی بعد از بازسازی دارای چشم اندازی زیبا و منحصر بفرد با حوض آب زیبایی که در میانه حیاط درونی این عمارت تاریخی قرار گرفته است و محیطی آرام و لذت بخش را برای گردشگران و مهمانان خود فراهم می کند.

این هتل سنتی دارای 11 اتاق است که به صورت کاملا سنتی در دو طبقه طراحی و ساخته شده است و نکته جالب توجه اینکه هر اتاق این مجموعه معرف یکی از جاذبه های گردشگری و ابنیه ی تاریخی این دیار خوش آب و هوا می باشد. این اتاقها 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته هستند و از سیستم گرمایش از کف ، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام بهره مند میباشند. پرسنل مسلط به انگلیسی، راهنمای تور، پارکینگ و اینترنت از سایر خدمات هتل سنتی ددمان هستند که برای رفاه و آسایش بیشتر مسافران فراهم شده است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما با داخلی 4 تماس بگیرید.
☎️ 0212969


برچسب ها {{item.name}}
;