شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تعطيلات با بيش از چهار دهه سابقه و 45 نفر پرسنل متخصص و مجرب ٬ مجری و ارائه کننده کليه خدمات بين المللی مسافرتی و جهانگردی، خط مشی کيفيت خود را به شرح زير اعلام می نمايد :
1.ارتقاء کيفيت و سرعت در ارائه خدمات مسافرتی و جهانگردی
2.افزايش رضايت و جلب اعتماد مسافرين
3.اشاعه و گسترش فرهنگ ايرانگردی و جهانگردی
4.توجه بيشتر به اقدامات پيشگيرانه به منظور بهبود عملکرد فرايندها
5.افزايش رضايتمندی کارکنان ،از طريق بهبود مهارتها و ارتقای دانش فنی کارکنان و نيز اجرای سيستم های ارزيابی عملکرد
6.ايجاد سيستم پيشنهادات در راستای بهبود مشارکت کارکنان
7.تعهد به بهبود مستمر
8.شناسايي عوامل موثر بر کيفيت
9.رعايت الزامات مراجع قانونی و معتبر ملی و بين المللی
اين خط مشی جهت اطلاع همگان و کليه طرفهای ذينفع منتشر می گردد و با اعتقاد راسخ به اهداف فوق کليه امکانات و منابع لازم برای رسيدن به آنها را به کار خواهيم برد و در مقاطع زمانی مشخص سيستم را جهت کارايي هر چه بيشتر مورد بازنگری قرار داده و با مساعی و مشارکت جمعی موجبات اثر بخشی اين سيستم را فراهم می نماييم.
مسئوليت حسن اجراي اين نظام به عهده اينجانب است و کليه کارکنان نسبت به کيفيت انجام فعاليتهای خود مسئول هستند.
با تشکر – داود فرزانه
مدیر عامل
مرورگر شما با سیستم سازگار نیست. لطفا برای استفاده از سایت از مرورگر Edgeو یا Chrome استفاده کنید .